CRM, ügyfélkezelés és ügyfélszolgálat

A KALUMET On-line CRM modulja minden olyan hasznos információt magába foglal, amelyre szüksége lehet egy kereskedelmemmel és/vagy szolgáltatásokkal foglalkozó cégnek a hatékony értékesítéshez és az ügyfélmegtartáshoz.

A CRM modul céljai:

  • Értékesítési és/vagy ügyfélszolgálati folyamatok támogatása
  • A cég, vállalat hatékonyságának növelése
  • Ügyfél elégedettség növelése mérése.

Funkciói:

  • KAMPÁNYMENEDZSMENT (e-mail. SMS stb.)
  • ÉRTÉKESÍTÉSI FOLYAMATOK TÁMOGATÁSA
  • KEDVEZMÉNY-KEZELÉS
  • ÜGYFÉLKEZELÉS TÁMOGATÁSA
  • REKLAMÁCIÓKEZELÉS

ÜGYFÉL TÖRZSADATOK KEZELÉSE

Célja a működési hatékonyság növelése, egységes törzsadat állomány kialakításának támogatása. A rendszer egyaránt alkalmas az ügyfél törzsadatok közvetlen rögzítését és automatikus betöltését külső adatbázisból.

FRONT OFFICE TÁMOGATÁS

Célja az ügyfelekkel való megfelelő és közvetlen kommunikáció kialakítása. A megoldás lehetővé teszi az alábbi üzenetküldési vagy kommunikációs módok közül legalább kettő kezelését:

  • hangátvitel
  • web chat,
  • e-mail,
  • IVR (interactive voice response),
  • SMS