A KALUMET On-line ERP rendszer további funkciói:

  • HR Modul: Az Emberi Erőforrás Menedzsment célja, hogy növelje a szervezet hatékonyságát az által, hogy biztosítja a jól képzett, jól motivált alkalmazottakat, így segít a szervezetet céljának megvalósításában.

  • Pénzügy: A pénzügyi-, számviteli terület egy nagyon lényeges pontja a vállalatnak. Az erre a célra kialakított pénzügyi rendszer lényege, hogy a pénzügyi adminisztrációt és könyvelést megkönnyítse. A bevitt adatok segítségével átláthatóvá és jól tervezhetővé váljon a vállalat gazdasági helyzete.

  • Döntéstámogatás: Egy döntéstámogató rendszerre egy cégvezetőnek mindig szüksége van, hogy biztonságban és átláthatóan koordinálhassa cégét. A rendszer segítségével jól átláthatja, hogy merre halad a vállalkozás.

  • Termelés/gyártás: a gyártási folyamatok lépéseinek követése, készletek kezelése az ajánlattól a végteljesítésig, egyszerű számlázási funkciókkal.

  • Szerviz: A szerviz szoftver segítségével nyomon követhetjük a termékek történetét, a befogadástól a selejtezésig vagy javításig, illetve a vevőhöz való visszakerülésig, ezáltal feltárhatóvá válnak a már kiadott termékünkkel kapcsolatban, használat során felmerülő meghibásodások.

  • Logisztika: Egy vállalat életében a logisztika rendszer használata abban az esetben indokolt, amennyiben kereskedelmi, vagy termelési kapacitása jelentős mértékű, míg raktározási lehetőségei esetlegesen minimálisakká válnak.

  • Webáruház és E-kereskedelem: Az általunk kínált webáruház program túl az egyedi fejlesztéseken egy üzleti intelligenciát is megvalósít az online kereskedelemben. Ennek legfőbb alappillérje a programba épített speciális lekérdezési lehetőségek és ügyviteli megoldások. A Webáruházzal együttműködő megoldás rendelés feldolgozás, készletkezelés és egyszerű számlázási funkciókkal.